Lillemann blir borte i handlevogna

Minsten sitter ofte oppi handlevogna når vi er i butikken. Sist mannen og jeg var i butikken, fikk jeg se handlevogna vår fra avstand fordi jeg hentet noe mens han, som hadde handlevogna, hentet noe annet.

Jeg måtte smile litt da jeg kom mot dem og så hodet til minsten stikke opp. Det så ut som om han var dekket av varer.

Men det var ikke så ille som det så ut som på avstand, da, for han hadde det veldig romslig nedi der og var så glad atte.

Ha en kjempefin helg og påske alle sammen!
Takk for gode påskepynt-lage-tips jeg har fått. Vi har laget lykter og mosekuler, og til uken skal vi sikkert male på egg som vi tradisjonelt alltid gjør.

I kveld vil jeg prøve en oppskrift på buffalo wings som jeg har fått av en leser. Det har jeg virkelig lyst til!

Ha en fin helg!

Linda

2 tanker om “Lillemann blir borte i handlevogna

Legg igjen en kommentar

